GWARANCJA
Nasza firma nigdy nie uchyla się od odpowiedzialności za wykonane przez nas usługi. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy z działaniem urządzeń zamontowanych przez firmę ATM Klima, wystarczy, że poinformujesz nas o tym fakcie, a my postaramy się rozwiązać problem w jak najkrótszym czasie.
Jako firma ProPartnerska marki Panasonic udzielamy 5 letniej gwarancji na urządzenia tej marki (gwarancja obejmuje, wszystkie podzespoły urządzeń, nie tylko sprężarkę).
Jako autoryzowany instalator marek Mitsubishi, Toshiba oraz Daikin udzielamy 5 letniej gwarancji na urządzenia tych marek.
PRZEGLĄDY GWARANCYJNE
Przez cały okres gwarancji urządzenia wykonujemy coroczne przeglądy. Przyjazd serwisu jest uprzednio ustalany z klientem. Nasze przeglądy staramy się realizować tak, by wykonać ich klika w tej samej okolicy i dobrze zaplanować trasę, dlatego też dzwonimy do klientów i informujemy o możliwości wykonania serwisu.
NAPRAWY GWARANCYJNE
Jeśli z Twoim urządzeniem dzieje się coś niepokojącego, dokonaj zgłoszenia poprzez formularz serwisowy. Opisz nam dokładnie problem, dołącz zdjęcie jeśli masz taką możliwość. Pomożemy Ci tak szybko jak to będzie możliwe. Wiele problemów jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie, a w przypadku konieczności wizyty serwisowej, umówimy dogodny termin.
NAPRAWY/ SERWIS POGWARANCYJNE I INSTALACJE URZĄDZEŃ ZAKUPIONYCH Z INNYCH ŹRÓDEŁ NIŻ NASZA FIRMA
Informujemy, że dokonujemy odpłatnych serwisów i napraw pogwarancyjnych urządzeń zamontowanych przez naszą firmę. Chęć uzyskania takiego serwisu możesz także zgłosić poprzez formularz serwisowy, w tym wypadku napisz, że ma to być serwis po gwarancji.
Nie serwisujemy i nie naprawiamy urządzeń, które nie zostały zakupione w naszej firmie.
REGULAMINU USŁUGI SERWISOWEJ
Przed skorzystaniem z usługi serwisowej, zapoznaj się z regulaminem serwisu, przeglądu, napraw i diagnoz.
Regulamin do pobrania :